loading...
عشق یعنی خط ریش سوزنی
محمد اسدزاده بازدید : 19 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

من

به نظر من آدم ها دو دسته هستند :

یا از من پولدارترن که بهشون می گم مال مردم خور و ...
یا بی پول ترن که بهشون می گم گشنه گدا و ...

یا بهتر از من کار می کنن که بهشون می گم خرحمال و ...
یا کمتر کار می کنن که بهشون می گم تنبل و ...

یا از من سرسخت ترن که بهشون می گم کله خر و ...
یا بی خیال ترن که بهشون می گم ببو و ...

یا از من هوشیارترن که بهشون می گم پرافاده و ...
یا ساده ترن که بهشون می گم هالــو و ...

یا از من شجاع ترن که بهشون می گم بی کله و ...
یا از من محتاط ترن که بهشون می گم بی عرضه و ...

یا از من دست و دل باز ترن که بهشون می گم ولخرج و ...
یا اهل حساب و کتابن که بهشون می گم خسیس و ...

یا از من بزرگترن که بهشون می گم گنده بک و ...
یا کوچیک ترن که بهشون می گم فسقلی و ...

یا از من مردم دارترن که بهشون می گم بوقلمون صفت و ...
یا رو راست ترن که بهشون می گم احمق ...

کلا معیار همه چیز من هستم و نه حقیقت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 1,035
  • بازدید کلی : 30,786
  • کدهای اختصاصی

    کدهای جاوا و قالب وبلاگ

    عضو شوید

    چت روم

    دريافت كد موسيقي